Min "nya" klubb c:

Har funderat väldigt länge på att skapa en klubb för att slippa bli spammad av klubbinbjudningar, jag känner verkligen inte för att  gå med i en klubb. Visst, att ha event med en massa andra är bland det roligaste som finns i sso men jag kan ändå så sällan vara med på de eventen som hålls x)
MBA är ju min tidigare klubb, och något som jag har gemensamt med nästan alla mina närmsta vänner. Tog bort klubben för ett tag sedan då jag inte lyckades få den aktiv.
Jag funderade ett tag på att döpa klubben till något annat ifall jag skulle få för mig att starta upp den (vilket troligtvis inte kommer att ske), "Metal Bullets Army" låter ju rätt brutalt. Dessutom var det inte ledigt igårkväll xD Men jag gillar MBA för mycket, det känns liksom som min klubb helt enkelt c:
 
 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Åh MBA det är ett sånt kärt minne :3 <3 Är så glad att du bjöd in mig så att vi blev vänner :D <3

Svar: Ja jag med :D<3
April Goldfall

Kommentera här: