NOOOOOOOOOOOOOOO

Håller på att måla/redigera en bild som jag tog i sso. Hade kommit rätt långt på den och var super nöjd osv, men som vanligt så hade jag glömt att spara, egentligen är det ju smart att göra det lite då och då.. Iaf, jag råkade komma en någon knapp kombinadtion som jag fram tills nu var helt omedveten om:Ctrl+W vilket gör att man stänger den bild man håller på med ( iaf i det photoshop jag anväder) Jag såg bara ett litet popup fönster dyka upp,  det var om man ville spara eller inte, eller avbryta. Jag hann knappt läsa utan tröck på nej av bara farten, och poff så var allt borta. Klantigt värre måste jag ju säga -.- Jag hade börjat jobba på bilden direkt utan att spara den inne så inte ens orginal bilden finns kvar, så ska gå in och försöka ta en liknande bild. Börja om från början xD Tur att jag har bakgrunden jag ska använda i ett annat dokument xD När bilden blir klar, om den blir klar om jag inte klantar mig ngt mer (xD) så kommer den synas här, förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid :)
 

Kommentera här: