Halloween :D

Bara jag som älskar dagens uppdatering? :D Har dock inte lyckats ta mig in ännu xD Istället slänger jag in en bild från förra årets Halloween, från ett "klubbevent"
Metal Bullets Army var min klubb som hade sin aktivaste tid för ca ett år sedan, då hade vi ungerfär 3 event, varav det var ett som det faktiskt kom 2 st på xD Cecilia Gladefield (www.jorvikshantverkaren.blogg.se) och Agnes Westknight, trots att klubben inte finns kvar längre är båda de två några av mina närmaste starstablevänner fortfarande :)
Eftersom jag hade så svårt att få tag på medlemmar som faktiskt ville göra något med klubben så beslutade jag för att ta bort den. Även om det inte var så många riktiga event så har jag haft trevlig med den klubben och fått ett flertal vänner som varat även efter MBA, och det är det som är det bästa med klubbar i sso enligt mig :D
Nog om det, ska se om jag kan ta mig in i sso igen och kika på årets haloween saker :D
 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Åhh fin bild <3 :D <3 Har också flera bilder från det eventet! Kärt minne!

Svar: Jaa, det var tider det xD <3 Haha men svårt att tänka att det är ett helt år sedan :o
April Goldfall

2 Cecilia Gladefield:

Ja verkligen tiden går fort! :o <3 Har lagt upp mina bilder nu på min blogg om du vill kika :D <3

Kommentera här: