Labans första championat

Eller kanske inte det första någonsin, har nog kört ngt enstaka för ett tag sen. Men det första "seriösa", då han är level 15 och med grön smiley och jag tävlar för resultat. Och resultat fick jag :)
2:a i FGC! Min första placering i mitt favoritlopp :D Kommer nog att tävla en hel del med Laban tills jag har råd att skicka honom till hästön, så hoppas på att det fortsätter gå bra xD
 
Övrigt ang bloggen, ska försöka komma med fler inlägg, bl.a. ska jag redigera lite bilder från 1:a april, och så kommer det snart komma ett inlägg med mina tankar ang. ett ämne jag sett på flertal bloggar, nämligen Jorvik City.
Roligare än såhär blir det inte just nu :)

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Åh vad kul grattis till rosetten! :D

Svar: Tack :3
April Goldfall

Kommentera här: