Stubbman

Idag när jag om min kompis Cecilia Gladefield undrade lite över morgondagens uppdatering kom vi in på en diskussion om vad vi skulle vilja ha i någon uppdatering, en av de sakerna var stubbman. Jag fick genast upp en bild i huvudet på Braveheart med stubb, något som han verkligen skulle passa i! Det gav mig inspiration till att ge honom stubbman på ett par bilder.
Tråkigt nog visade det sig att jag inte var så jättebra på att måla stubbman så han blev inte så fin som jag hade tänkt mig xD Men om sso skulle  lägga till en hästfrisyr med stubbman skulle Braveheart bli den första av mina hästar att prova den :)
 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Söt han blev :3

Svar: hehe tack :) jag skulle verkligen vijla ha stubb i spelet, han skulle passa så bra i det cB
April Goldfall

Kommentera här: