Ombytta roller

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om hur stor skillnad det ofta är på utrustning till stora hästar och utrustning till ponnyer (och hur tråkigt det är). Med i inlägget fanns två bilder, där Wilda och Braveheart fick agera modeller för att jag skulle visa ungefär hur det kan se ut. (För er som missade det, glömt bort det eller av någon annan anledning vill kika tillbaka på det så är jag så snäll att jag har satt en länk till just det inlägget precis här.) Jag fick nyligen lust att göra något liknande igen, fast med "ponnyutrustningen" på Braveheart och "hästutrustningen" på Wilda, liksom bara för att. Så igårkväll satte jag mig och redigerade.
Jag var rätt trött redan när jag började med första bilden, och när jag började med andra bilden hade klockan hunnit bli alldeles för mycket (vilket jag insåg typ när bilden var klar). Är inte alls nöjd med den, tycker inte Wildas utrustning blev snygg alls :s

Kommentera här: