Ny design och ett gäng nya bilder

Det har varit vinter på bloggen aldeles för länge, och när vädret gick från det är ju nästan på väg att bli vår till sommar inom loppet av en vecka kände jag att paus eller inte, jag måste verkligen fixa bloggdesignen. Sen så tog det typ en vecka innan jag började, och en vecka till innan jag blev klar. Men nu är det gjort! (Lagom tills det blev kallt igen ;D)
Jag får se om jag kommer igång å blogga igen nu, det har varit rätt skönt att bara strunta i bloggen även om jag har haft lust att skriva ibland. Jag har försökt att knåpa ihop något inlägg ett par gånger då jag känt mig lite inspirerad, men det har inte gått jättebra.
Däremot har jag hunnit redigera några bilder, och tänkte att när jag ändå är inne och fixar här så kan jag slänga upp dem! :)

Kommentera här: