Varför går det alltid så långsamt?

Nu ska jag verkligen försöka ta tag i den där redigeringen jag håller på med, har fortfarande inte kommit mycket längre än när jag nämnde den sist. Vill verkligen bli klar med den, dels för att det är en vinterbild och vinter känns ju inte jätteaktuellt längre (i sso iaf) men även för att jag har lyckats få en halv idé igen som jag vill börja skissa på och vill helst inte ha två ofärdiga grejer samtidigt. Det blir nog inte en redigering utan kommer att måla den.
Åh, kom precis på att jag behöver en till bild på ryttaren som jag alltid glömmer att fixa när jag är inne, men orkar inte logga in nu -.- hahaha

Kommentarer:

1 Esme Silverforce:

Haha känner igen mig i att man alltid glömmer bort att ta de bilder man behöver då man väl är inloggad x)

Kommentera här: