När det kommer nya uppdrag..

Jag vet inte riktigt varför, men jag har ett konto på server 2 som jag aldrig är inne på längre och som jag inte har några planer att bli starrider på. Däremot så använde jag en värdekod för 10 dagar gratis på den, det var ett bra tag sen nu och jag hade tänkt att skriva det här inlägget tidigare men det blev inte av förrän nu hehe..
När jag var i lägre level på April hade jag inge problem att göra klart alla uppdrag för dagen, ibland tyckte jag nästan att de var lite väl få. Men spelet utvecklas hela tiden, och iom alla nya uppdrag (främst i samband med skördebygden) som läggs till och blir tillgängliga även för dem i lägre level så har man helt sjukt mycket att göra nu i de lägre levlarna märkte jag under de där 10 dagarna på mitt andra konto. Jag ville ju såklart göra så mycket som möjligt varje dag för att komma så långt som möjligt på de där dagarna, men det tog otroligt lång tid, det var som att det aldrig tog slut.
Många tänker säkert att det är väl jättebra, det finns folk som sitter och klagar över att de inte finns något att göra när man är i högre level (var iaf väldigt vanligt förut vad jag kunde se) vilket ju inte är helt sant. Men, hur kul är det att först ha så mycket att göra att det knappt hinns med, för att sedan få väldigt lite uppdrag, eller gå och vänta på uppdrag? Förr eller senare kommer man ju komma till "slutet", och då är det ju inte mycket att göra än att hoppas på nya uppdrag i uppdateringen. Men jag tycker ändå att det inte borde vara så fruktansvärt mkt i början..
När de kommer nya uppdrag borde de vara till de i högre level, jag tycker verkligen inte att det behövs fler uppdrag tidigare i spelet. Dels så stämmer oftast inte dialogerna för oss som spelat längre i spelet om vi ska göra uppdrag som ska passa någon som inte kommit lika långt, dels för att de som sagt redan har en massa att göra och dels för att de ska ha något att sträva efter, som med dinodalen. Någonting att se fram emot längre fram i spelet.
Haha hoppas ni förstår hur jag tänker :3

Kommentera här: