Det här med starthästarna

Bild i repris, men jag har inte orkat engagera mig i att redigera eller ta nya bilder
Tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg med vad jag tänker om informationen som kom upp igår. Även om jag verkligen kommer sakna de gamla hästarna så ser jag fram emot uppdateringen, det vi sett hittils ser väldigt bra ut och det ska bli kul att se hur det ser ut i spelet. Jag tycker inte det känns som att det här kommer hända i veckans uppdatering, men har ju såklart ingen aning.
Starthästmodellen är ju inte den enda hästen i speler som varken ser ut eller rör sig riktigt som en häst, det finns ju några till hästar av äldre modell och man kan ju undra om även de kommer få sig ett lyft i framtiden. Kan tänka mig att det skulle bli en hel del jobb. Men det vore kul om i alla fall den jorvikiska ponnyn, som mer eller mindre är ett ihoppressat jorvikiskt varmblod, skulle få sig en liten uppdatering nån gång.
En annan sak jag tänkte på var att de skrev att uppdateringen av starthästarna var nödvändigt bl.a. för att de skulle kunna introducera "nya animationer, nya funktioner och även mer hästutrustning" vilket har gjort mig lite nyfiken. Särskilt det här med utrustningen eftersom tränsen vi har nu inte sitter helt som de ska, särskilt inte på de äldra hästarna. Jag skulle tycka det var jättekul om det kom träns i nya modeller, det finns ju ganska många att välja på.
Vi får väl vänta och se vad som händer, som vanligt :)
Spara
Spara
Spara

Kommentarer:

1 Rebecca och Daisy:

Kommer också att sakna den gamla modellen, men iallafall på bilderna det lagt upp så verkar den uppdaterade modellen fortfarande ha samma nosprofil, och det gillar jag :)!

Svar: Ja, det verkar ju som att de försökt göra den mer realistisk men ändå så lik den gamla hästen som möjligt vilket jag tycker är jättebra! Just huvudet är väl rätt viktigt att det är likt, det är ju ändå den hästen som syns i deras logga :)
April Goldfall

Kommentera här: