Full fart på stranden

 
Känner lite för att göra nån remake på en äldre redigering, dels för att jag har lite slut på idéer till redigerningar men även för att det vore rätt kul att se skillnaden. Jag skulle ju säkert göra den annorlunda nu mot vad jag gjorde då, t.ex. så spenderar jag mycket mer tid med att skugga eller peta med detaljer än vad jag gjorde förut (visserligen så ville jag väl att bilden skulle vara så lik spelet som möjlig eller vad man ska säga, men ändå). Nån som har något förslag på vilken bild jag ska välja? Alla finns som vanligt att titta på i redigeringsgalleriet om man känner för det :)

Kommentarer:

1 Luna Friendstreet:

Jag skulle gärna se en remake på bilden som ligger sist under 2013 i redigeringsgalleriet, den med enhörningen! Tycker att den ser så magisk ut, och med tanke på hur mycket du har utvecklats skulle en ny version nog bli helt otrolig! ^^

Kommentera här: