Kvällsaktiviteter

Riktigt skönt att äntligen ha jullov, det behöver jag xD
När jag var klar med julbestyr och allt annat som rör julen i Jorvik och dessutom tränat Laban en stund tog jag ut Tuppen i snön för en uteritt. Red mot Firgrove och sedan in mot Hollow Woods. Tuppen var som vanligt pigg och höll ett bra tempo. Han var lite busig men även jätteduktig och gick superfint när han hade fått busa lite :)
haha sötnosen<3
När jag kände mig klar med Tuppen bestämde jag och Tiffany ( http://snowbell.bloggo.nu/) oss för att ta en ridtur tillsammans så jag hämtede Raven och hon tog sin arab och så red vi till gröndal.
omdg jag äslkar mina brillor
Någonstans hade vi en plan om att delta i en ridlektion med det kom en hel del emellan, t.ex. picknick, hundpromenader, en dressyrtävling, championat, fiske m.m, så någon lektion blev aldrig av. Bättre lycka nästa gång xD Men jag hade trevligt i alla fall :)
 
 

Kommentera här: