Backträning med Laban

Är tillfälligt tillbaka eftersom jag inte ville missa julen i sso ;D Kommer i första hand bara göra juluppdragen när jag är inne, men igårkväll passade jag även på att träna Laban. Det var rätt kyligt ute så det blev en varm, mysig och julig klädsel :)
Började med att rida lite i skogen som uppvärmning, vilket var mycket anstängade för honom, till och med lite läskigt! Rider jag på ridbana sätter han inte en hov fel, men det var detso svårare i skogen, något han behöver träna mer på :)
Sen när det blev mörkare lämnade jag skogen och red upp för backen bakom Will ett par gånger. Laban tyckte det var väldigt jobbigt men det är superbra träning för honom, särskilt som han bara är van vid att gå på plan mark.
Slänger in lite bilder :)
 
 
 
 
<--Hmm funmderar på att skapa en ny sådan bild x)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Snygg jul outfit! :D <3

Svar: Tack :)
April Goldfall

Kommentera här: