1:a jag

I brist på annat får det bli en gammal bild.
Var inne en snabbis igår mest för att kolla om de fanns några nya roliga färger hos påskharen, vilket det ju gjorde. Men jag orkade inte ta några bilder hehe.
Lite snabbt om QH innan jag försvinner härifrån igen. När jag såg tjuvkiken trodde jag det skulle vara någon större ponny, den såg ut som en omarbetat sso-ponny typ (jag tycker inte den är jättelik hästen i videon xD). Quarterhäst är nog inte det fösta jag skulle ha tänkt om hästen i videon, men den är väldigt söt. Förutom att den är en giraff. Tycker det är kul med de nya animationerna och att den isabellfärgade har olika tecken på bakbenen, det var nytt! Jag vet inte om jag skulle köpa en, som sagt så är de ruskigt söta och det är dessutom väldigt charmigt med de nya animationerna men jag har väldigt svårt för den halsen :S
Det verkar som att en del tror att hästen är ett aprilskämt, just pga halsen och att den därför är "för ful". Jag tror (hoppas) inte att det är det. Många skulle bli väldigt besvikna, och aprilskämt ska väl vara något att skratta åt? Dessutom, om det bara var ett skämt, varför skulle de då lägga upp en sneek peak några dagar innan 1:a april? Jag tror den långa halsen beror på de nya animationerna, i videon ser vi hästen beta så jag gissar att den var tvungen att få en halsförlängning för att nå ner. Eller något sånt.

Kommentera här: