Islandsheestar

Dagens avsnitt av the Star Stable Show innehöll ju en liten trailer på islandshästarna, som kommer nästa vecka!! :D Jag är jättetaggad, islänningar är ju bara för söta. Jag älskar att de fick en extra gångart, och jag tycker faktiskt att tölten såg riktigt bra ut! Kommer troligtvis inte köpa en på en gång eftersom det alltid brukar dyka upp nya färger senare.
Ang. färgerna är jag vääldigt nyfiken på vilka färger vi får i spelet, vi fick ju bara se en av färgerna i videon. Jag hoppas på någon silvefärgad, en skäck eller en söt fux kanske? Vad hoppas ni på för färger? :)
 
btw så mer eller mindre utgår jag ifrån att islandshästen kommer att vara köldtålig c:

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Kolsvart, fux och skäck hoppas jag på ^^ Tölten va supersöt! Är helkär redan xD Ser verkligen fram emot att se vilka färger det blir 😄

Svar: Åh en kolsvart vore ju otroligt gulligt *-* är såå nyfiken på färgerna xD
April Goldfall

Kommentera här: