Ponnyprylar

Det här har absolut inget att göra med sso, jag bara kände för att skriva lite om det ändå.
Igår var det ju helt underbart väder, idag med, och för att min häst som är en ponny inte skulle blir helt dyngsur när jag red fick hon ha ländtäcke. Ländtäcket jag har är i klara färger och med stjärnor på sidan, det är ju ett ländtäcke för ponnyer. Hur ofta skulle man hitta en sånt till stora hästar?
Det är lite roligt egentligen det här, hur det väldigt ofta är så stor skillnad på prylar till stora hästar och ponnyer. Tänk om jag vill ha ljusblå saker med stjärnor, hjärtan och glitter på till en stor häst, hur lätt är det att få tag på det? Eller om jag vill ha lite mer "neutrala" (haha vet inte hur jag ska beskriva dem) saker till min ponny, dessa finns ju oftast bara i större storlekar. Det är ju självklart inte alltid så, men väldigt ofta. Det har hänt mig vääldigt många gånger att jag ska köpa någon slags utrustning/täcken eller liknande och hittar något speciellt som inte finns i en passande storlek, eftersom det är avsett antingen för ponnyer eller för stora hästar.
btw verkar det vara något strul med statistiken på blogg.se för mig, den "vanliga" visar på 0 unika & sidvisningar, men besökare/timme håller inte med x)

Kommentarer:

1 Bengtaria:

Ja det är ngt strul, likadant för mig :)

Svar: okej :)
April Goldfall

2 Esme Silverforce:

Men gud vad gulligt, din redigeringsstil är så himla härlig! Ponnyn är dögullig och hästen ser så stilren ut! (Har också trassel med statistiken; det händer ju tyvärr ibland på den första i månaden :c)

Svar: Tack så mycket c:
April Goldfall

3 Ada Wolfdaughter:

AAWWW my gaaad ;) hahaha satt o pepskrek lite (rätt mycket) :D Ge mig utrustningen som den vita ponnyn har <3 jag döööör!
Och för övrigt håller jag med, irl, önskar jag att det fanns mer "gulliga ponnysaker" även till stora hästar... Jag skulle lätt köpa det till mitt halvblod då <3

Svar: Ja, hur svårt kan det vara att göra alla prylar i alla storlekar? xD
April Goldfall

Kommentera här: