En massa idéer, men...

Jag har verkligen lust att redigera, nu när det börjar bli sommar (haha börjar bli, det är snart juli!? känns inte så pga vädret som varit..) så blir i alla fall jag mer inspirerad och har mycket mer energi! Jag har ett par idéer till sommarbilder som jag skulle vilja göra, och det hade ju varit guldläge för mig att åtminstone påbörjat någon nu under helgen. Långhelg, och lite tråkigt väder så man har ju ingen större lust att gå ut mer än nödvändigt. Men jag börjar min sommar med en gipsad handled. Jag kan knappt hålla i en penna, än mindre "styra" den..
Haha så jag sitter och surar över alla saker jag hade planerat inför sommaren som troligtvis inte blir av, beroende på hur länge jag måste ha gipset. Åh jag är så arg :(
Även om jag inte kan redigera så kan jag ju fortfarande skriva, och jag ska försöka få till några inlägg i alla fall. Har nån tanke som jag ska skriva om, och som vanligt så är alla förslag alltid välkomna! :)

Kommentera här: