Nya området

I dag kom ju det första avsnittet av the Star Stable Show på sso's youtubekanal, och i showen fick vi se ett klipp från Epona, det nya ormådet. Jag tyckte jag hörde datumet 18 november, hörde jag fel/missuppfattade jag det eller kommer Epona verkligen redan nästa vecka? :D
Mitt intresse för sso har varit extremt lågt på senaste tiden, trots Halloween, vilket även har drabbat bloggen som ni kanske har märkt. Men med ett nytt område på g så börjar det vakna till liv igen, även om jag inte lär kasta mig in där så fort det öppnar (som vanligt då). Tycker verkligen att det såg helmysigt ut i klippet och jag älskar musiken (lite Harry Potter känsla över den, eller bara jag som tyckte det?). Längtar verkligen till att få utforska nya området, träffa den nya ridklubben och fortsätta sabotera för GED.
hehe får bli ett  litet snabbt tråkigt inlägg utan bilder nu, blev så taggad över klippet på nya området bara c:
btw, det får vara Halloween här ett tag till, har inte gjort någon nya header ännu. Har knappt öppnat photoshop på snart en månad..

Kommentera här: