Jag bara kladdar

En av alla pållehestar som aldrig kommer att bli färdiga
Just nu är jag inte jättetaggad på att varken spela eller redigera. Däremot så har jag blivit väldigt sugen på att måla, så det är typ det jag har hållit på med. Det mesta är väl egentligen bara kladd/skisser (endast hästar, hals+huvud för det är det enda jag kan göra xD) som jag oftast slänger eftersom jag vet att jag aldrig kommer att göra klart dem. Men har även lyckats fixa ett par pälsar till howrse, och linearten till den ena har jag laddat upp här och den andra dyker väl också upp någon gång. Det finns även en länk till sidan med linearts och bakgrunder här till höger nu så det går snabbt och enkelt att hitta dit om någon skulle vara intresserad.
Idag är det ju uppdatering, och det ska bli spännande att se vad det blir. Kanske är det någon riktigt roligt så spellusten kommer tillbaka?

Kommentera här: