Jakten på Araxas horn

Jag blev lite inspirerad till att måla något under mitt senaste äventyr i Epona, så jag tog en paus från redigeringen och har knåpat med det här istället. Trots att det är många detaljer som skulle kunna förbättras är jag nöjd med bilden som helhet
 
Jag tyckte att uppdragen vi fick förra veckan var jätteroliga, de var verkligen intressanta och jag älsar uppdrag där man måste klura lite själv istället för att bara springa till en prick på kartan. Det ska även bli kul och se om det dyker upp något om detta i huvuduppdragen senare, att vi måste hitta Araxas horn innan Mr. Sands t.ex. För det måste ju vara något speciellt med det eftersom Mr. Sands också verkar ha varit ute efter den, eller vad tror ni?
Det var i alla fall ett toppensätt att starta igång arkeologin i Epona på, hoppas på fler liknande uppdrag (kanske fler äventyr relaterade till Mississippi Jones?). Arkeologion är en rätt trevlig sysselsättning, dock tröttnar jag rätt snabbt på den i Epona men det är troligtvis eftersom jag bara rider vilse och/eller fastnar hela tiden. Jag har inte varit jättemycket i Epona sedan det öppnades och hittar inte så bra där, så fort jag avviker från en väg är jag vilse. Men jag får väl helt enkelt hoppas att arkeologion kan hjälpa mig att ändra på det.

Kommentera här: