Hästfrisören

Borträknat de "specialfrisyrer" som hör till vissa raser så har det inte kommit några nya frisyrer till hästarna sen det först blev möjligt att köpa flera hästar. Det är ju inget absolut nödvändigt, men jag skulle tycka det vore kul med lite nya varianter. Det jag helst skulle vilja ha (som jag nog sagt många gånger) är en stubbman tillgänglig för alla hästar, något som jag hoppades lite extra på när fjordingarna kom och fick x antal varianter av stubbman. Men så blev det inte.
Braveheart brukar få vara offer i stubbmans-redigeringar, bara för att jag tycker det skulle passa honom så bra!
 
Andra frisyrer som vore fint skulle vara en inbakad fläta (ardenner/ponnyfläta) och en fläta i svansen *-* (och här var jag tvungen att mitt i skrivandet logga in, ta ett par bilder och redigera lite snabbt för att visa hur jag menar. Det är ju alltid kul med lite bilder på hur det skulle kunna se ut, eller? Nu blev de ju inte så bra bilder, men ändå xD)
 
När vi ändå snackar om hästfrisyrer, jag  vill så gärna kunna köpa man och svans var för sig hos hästfrisören. De flesta av mina hästar har de längre manarna, eftersom jag har lite svårt för svansarna som kommer med knopparna och den korta manen.

Kommentarer:

1 Frida Silverfield:

"Redigera lite snabbt" var det ja. Otroligt snygga flätor, man kan ju bara hoppas på att det kommer något sådant till spelet! Sedan håller jag med dig om att det vore toppen att kunna köpa man och svans för sig. Man tunnar ju inte ur hela svansen bara för att man knoppar hästen... Haha :)

2 Alanis Moonstorm:

Jaaaaaa! Fler alternativ, och speciellt en stubbman. Gärna en fluffigare man till Islänningen också, som det är nu vill jag nästan kunna flytta över ponnymanen på dem för den är ruffsigare än den de har nu.


Svar: Hade mer än gärna haft en fluffigare man till islänningarna :D
April Goldfall

3 Esmeralda Silverforce:

Håller med till tusen!

4 Cecilia Gladefield:

Håller med, skulle vara underbart med fler alternativ. Stubbman skulle vara extra fint på startismodellen och ponnysarna :3 Att välja man och svans separat är oxå en dröm *.* Flätorna var jättefina! Duktig du är på att redigera :D

5 Ada Wolfdaughter:

Jag skulle älska att få välja man och svans separat :D och snäppet bättre vore att få välja egen färg på manen till varje häst man köper <3

Kommentera här: