Nya saker i gallerian, igen

Det händer väldigt ofta att vi får nya kläder i just gallerian, något som jag tycker är lite tråkigt (är man inte star rider gissar jag att man är lite gladare). Visst finns det fördelar med att bara lägga in nya kläder där, det är ju smidigt att ha allt samlat på ett och samma ställe, där det är ett smidigt shoppingsystem och man har tillgång till sin garderob.
Men det finns så många affärer som har stått oöppnade alldeles för länge, och det ser så trist ut. Det känns som att de har blivit helt bortglömda.
För övrigt tycker jag att dagens uppdatering verkar spännande, gillade alla hjärtans dag-uppdragen förra året har jag för mig och ska bli kul att kolla in läktaren i ridhuset :D  Och så hoppas jag att jag kan ta mig in i klädaffären i gallerian den här veckan.

Kommentarer:

1 Alanis Moonstorm:

Jag håller med dig. Finns ju flera oöppnade butiker bara i Jarlaheim? Fixa det först, SSO!

2 Cecilia Gladefield:

Håller med är trist att det känns som att de glömmer bort vissa ställen. Speciellt Jarlaheim, halva dtaden är fortfarande stängd! XD Skulle vara trevligt om de la lite mer krut där ;P

3 Cassandra Watersmith :

Håller helt klart med!

Kommentera här: