Våren är här

I onsdags försvann ju snön från Jorvik och det blev äntligen grönt och fint igen (och det kanske är dags för mig att fundera på att göra en ny header? xD)! Jag tycker att det är jättefint med snön, och i vanliga fall tillhör jag en av dem som tycker att snön skulle kunna få ligga kvar lite längre eftersom vi ändå har vår/sommar större delen av året i spelet. Men i år har jag faktiskt hunnit tröttna på snön, har längtat efter att den ska försvinna i några veckor nu.
Det var ju inte det enda som hände i onsdags, en sak som jag tycker är jättebra är möjligheten att sortera kläderna efter datum i gallerian. Det kommer nya grejer till gallerian mer eller mindre varje vecka (käns det som iaf) och jag som inte är där särskilt ofta har noll koll på vad som är nytt när allting hamnar huller om buller. Sen tycker jag det är lika kul varje gång vi får se att de verkligen lyssnar på oss spelare, många har önskat det här och nu har de fixat det!
När jag kollade i hästaffärerna i gallerian så var det ingen text på de nya sakerna, så som det var på bilden i nyheterna, och jag har ingen aning om hur det ser ut i klädaffären. Tyvärr har jag inte kunnat gå in där utan att få nätverksfel, något som jag inte är ensam om. Så typiskt nu när jag hade tänkt att köpa ett par stövlar där xD Iaf, är det någon som kan ta sig in där eller får alla nätverksfel? Står det någon text på de nya kläderna eller fungerar det som i hästbutiken? :)

Kommentarer:

1 Ellie Sweetlord:

Älskar din header! <3

Svar: Va kul, tack :D<3
April Goldfall

2 Alanis Moonstorm:

Jag får inte nätverksfel när jag går in i klädbutiken men har en kompis som fick det första dagen.

Det var ingen ny utrustning i hästbutiken(de måste skrivit fel igen), därav ingen gul text.

Svar: Okej :)
April Goldfall

3 Tuva Skyfall:

Samma här det där med headern, men orkar verkligen inte ta tag i det haha :S känner jag mig själv rätt kommer den antagligen få hänga med ett bra tag till.

Har faktiskt inte besökt gallerian än men tycker uppdateringen var välbehövlig och jättebra :P

Svar: Hehe jag förstår precis, det lär väl vara fullskalig vår irl innan jag fixar designen på bloggen xD
April Goldfall

Kommentera här: