Asgrymma hästar

De jorvikiska urhästarna som kom i dagens uppdatering är ju verkigen hur tuffa som helst! Tycker att hela idén med tävling och allt var toppen, riktigt kul! Jag har (som ni säkert ser på bilden hehe xD) köpt den lila-grå pållen, det var den som föll mig i smaken mest trots att den gärna hade fått vara lite mörkare kring ögon och mule. Men men, den är häftig ändå. Jag gillade alla 3 hästar som kom idag, men jag kommer nog nöja mig med en häst. Tror jag.
Har ni köpt någon/några av de nya färglada hästarna än, och vilken var eran favorit? :)

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Den lila är min favvo ;P Har köpt alla tre xD hehe

Svar: Tyckte ockå om den lila mest, det var en värdig vinnarhäst :D Fast den blås "vanliga" färg är ju sjuk snygg, så finns en risk att jag köper den också bara pga det xD
April Goldfall

2 Matilda Southtree:

Har köpt alla, men tror jag föredrar den lila faktist... Kan ändras dock :p

Kommentera här: