Jag fick ett brev från en gammal vän

En av mina äldsta sso-vänner (och min enda klubbmedlem hehe), som inte loggar in så ofta hörde av sig till mig häromdan. I.o.m. att hon inte är så aktiv så ses vi inte så ofta, och jag blev självklart glad över brevet. Tråkigt nog kunde jag inte svara. Varför? Hennes brevlåda var full.
    Jag har visserligen aldrig haft full brevlåda (vad jag vet) eftersom jag rensar bort det mesta, men visst är det så att personen som har full brevlåda oftats är omedveten om detta, att det inte står någonstans att brevlådan är full? En sån liten grej som att veta hur mycket plats man har kvar i lådan skulle kunna underlätta en hel del, för jag kan ju knappast säga det till henne eftersom vi nästan aldrig ses.
 
Någonstans planerade jag att skriva om lite andra saker som kanske är lite intressantare, det nya Valedale t.ex. Men det kanske kommer, lagom tills nästa uppdatering ;)

Kommentarer:

1 Alanis Moonstorm:

Ja, att få reda på om ens brevlåda är full elelr inte skulle ju vara bra! Tack för påminnelsen för i övrigt, kanske är dags att rensa brevlådan xD

2 Cecilia Gladefield:

Precis en liten detalj men ack så viktig ;P

Kommentera här: