Vad har ni för hemstall?

Jag har länge varit nyfiken på vilket som är det vanligaste/populäraste hemstallet, och vad andra har för "krav" på sitt hemstall.
Själv har jag nästan alltid haft mitt hemstall hos Steve. Det var ett tag som jag bodde i Valedale, mest för att jag hade druidträningar och var (är) lat. Annars har det varit Steves som gäller. Anlednigen till att det blev just Steves är så enkelt som att det ligget typ i mitten av allt. Det spelar ingen roll hur fina de andra ställena är eller hur bra jag trivs där, för det jag har tyckt är största (och egentligen enda) plusset med ett hemstall är att det ska vara centralt.
Hur tänker ni? Vilket tror ni är det vanligaste hemstallet, vart har ni själva bosatt er och varför just där?

Kommentarer:

1 Kara Bravedawn:

Jag tror den vanligaste hemstallet är antingen Jorvikstallet eller Steves gård. Jorvikstallet för jag ser mycket folk och Steves gård för det är centralt. Jag har mitt hemstall i Valedale för att jag tycker det är fint men också nära dinodalen.

2 Alanis Moonstorm:

Precis som dig bor jag på Steves för att det ligger smäck i smeten. Ibland kan jag bo på andra platser men jag jag åker så sällan transport pga snål att jag vill ha möjlighet att bo på en plats som ligger nära.

3 Cynthia Winterborn:

I början var även Steve mitt hemstall (och egentligen inte så dumt, eftersom det finns omkring många fester). Nu reser jag runt, för att få mina rykte komplett, som jag inte lägger på så mycket energi. ;) Ha en bra sommar! /Cyndi

4 Cecilia Gladefield:

Bor i Jorvikstallet utav nostalgiskäl. Älskar det stället, har så många minnen från alla Jorvikspel jag spelat. Annars tycker jag väldigt mycket om Vakedale och Firgrove. Riktigt mysiga stall med nära till skog och fina ridvägar :3 Ett centralt läge har aldrig riktigt varit viktigt för mig utan jag går helt på känsla. :)

5 Allison Underhurricane:

Just nu bor jag i Valedale. Annårs bor jag gärna hos Steve men eftersom jag vill vara så realistisk som möjligt så tycker jag att Valedale värkar liksom svalare på sommaren(det är ju endå liksom nära Dinodalen). Jag flyttade också pga. lagg hos Steves

6 April Beedew:

Jag bor i Jorvikstallet. En sjukt vacker plats och perfekt för mig som måste bygga rykte hos vissa i skördebyggden. Sen ÄLSKAR jag Valedale, så mysigt <3 Steve är också perfekt när man är level 6-13 :)

7 bababababababa:

fp

Kommentera här: