Finfina fullblod

I onsdags kom tre väldigt vackra hästar till spelet, jösses vad fina de är *-* Jag har visserligen haft fullt upp med att levla Snowmane och har inte kikat så jättenoga på dem ännu, särskilt inte i rörelse, men de verkar ju underbara och jag kommer garanterat att skaffa ett nytt fullblod någon gång! Just nu lutar det mest mot fuxen, jag har länge velat ha en till fux men det finns ingen som jag riktigt fastnat för (haha Braveheart har satt ribban högt, ska jag ha en fux till måste den vara perfekt ;D) och egentligen tycker jag att den här är liite för röd för min smak. Jag hade tänkt att nästa hästsköp skulle blli en shirehäst eller en till fjording (xD) men vi får se hur det går med det nu då. Oavsett vad det blir för häst så måste jag klura på lite namn yaay -.-
btw angående namn så har Alanis Moonstorm en jättebra sida där man bl.a kan kolla in hästnamnen och om ni inte redan har hittat dit så hittar ni den här!

Kommentarer:

1 Alanis Moonstorm:

Fuxen är jättefin. Snabbaste galoppen ser lite flamsig ut men skritten och traven är jättefina. Äntligen en häst som inte haltar säger jag bara!

Svar: Jag tycker den ser ser lite ponnyaktig ut när den galopperar x) Men har som sagt inte kollat så noga c: Det är så tråkigt med de halta hästarna :/ Försökte nyss ta travbilder på Silver till en redigering men det är jättesvårt att få en bra bild just för att hon inte går rent..
April Goldfall

2 Esmeralda Silverforce:

De är helt magiska, den där traven *-*

Svar: Har sett bilder på traven och den ser ju underbar ut *-* stort plus om den inte haltar också :D hehe är bra sugen på att köpa en men ska försöka hålla mig tills de kommer fler fä'rger x)
April Goldfall

Kommentera här: