Regnbågar och parader

Under veckan som varit har jag hunnit med att jaga regnbågar, förbereda inför Fortuna-paraden och till och med gjort de senaste uppdragen i Epona! Haha nu har jag bara de senaste huvuduppdragen kvar men känner inte riktigt för att göra dem ännu ;)
Regnbågarna tyckte jag var en väldigt kul grej, lagom svårt och fina belöningar. Jag gillar setet man fick, har lyckats samla på mig alla delar nu och har dessutom mat så att det räcker till alla hästar i 2-3 veckor i alla fall. Yay :D Sen är det ju påsk snart så då kanske man får ännu mer mat?
Uppdragen som kom i onsdags var helt ok, jag hade gillat dem mer om det inte var för att Bobcat-tjejerna är så dryga. Visst, det hör till klubben att de tycker att de är bättre än alla andra, men som det är nu är det lite överdrivet tycker jag. Annars gillade jag som sagt uppdragen, de var lite som öppet hus i Jorvikstallet där man fick göra lite hästrelaterade saker.
Nu ska jag öppna photoshop, har typ 700 saker/idéer som jag vill göra och jag vet inte vart jag ska börja :s (vilket troligtvis betyder att de flesta inte kommer bli av alls hehe) Vi får se var det blir.

Kommentarer:

1 Tuva Skyfall:

Heh, pallade inte ens prova regnbågarna... Lär ångra det när spellusten kommer tillbaka men det dröjer nog ett tag tills dess (D:/:D det är frågan)

Kommentera här: