I brist på annat

Jag är otroligt sugen på att redigera, och har fortfarande en hel del idéer på bilder som jag vill göra. Men det lär ta ett tag innan det kommer nya bilder, dels för att jag hade tänkt att påbörja något annat i ps först och dels för att jag har en ofärdig redigering som jag påbörjade för flera veckor sedan. Heslt vill jag bara låtsas som att den inte finns, men jag har lite svårt att släppa den så då vill jag bara få det överstökat i stället. Skulle jag då börja med en ny bild så kommer inget av det att bli klart istället, så det får helt enkelt vänta..
Så länge får ni nöja er med lite före & efter-bilder, och så ska jag även försöka skriva något i helgen (haha vi får se hur det går med det).
Jag brukar oftast lägga upp före & efter-bilder på min instagram i samband med att jag lägger upp redigeringar, så vill man se fler så är det bara att kolla där ( det ska finnas en länk någonstans på bloggen, troligtvis i menyn ) Här är dock ett par från förra året som jag tror att jag inte har visat, som också råkar vara två av dem jag är mest nöjd med.
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: